Jak wykonać broszurę reklamową - MODERATO z dołączoną czcionką, jeśli jest niestandardowa - konfiguracja jest w ustawieniach eksportu

zadzwoń do nas
+48 32 266-49-52

napisz do nas
[email protected]

pon pt
8:30 - 18:00

sobota
9:00 - 13:00

briszura reklamowa

Jak wykonać broszurę reklamową

Broszura to ważny element w każdej firmie. To często ona staje się formą pierwszego kontaktu firmy z klientem.
Odpowiednio dopracowana broszura przyciągnie uwagę klientów, zainteresuje Twoją ofertą i pomoże w zwiększeniu sprzedaży.
Zanim zaczniesz ją projektować sprecyzuj jaka jest Twoja grupa odbiorców.
Dobór czcionek, kolorów, ilustracji i fotografii powinien być dostosowany do ich oczekiwań i gustu.

Jakie jeszcze informacje należy uwzględnić projektując broszurę doskonałą?

Zapraszamy do naszego poradnika.

Taśmę można z powodzeniem wykorzystać do odświeżenia starych mebli uzyskując kolorowy stół, krzesło czy oryginalną lampą. W dodatku wystrój można wciąż zmieniać, dodając nowe akcenty kolorystyczne, dzięki czemu meble nigdy nie będą nudne i banalne.

Zazwyczaj broszury składają się z sześciu stron.
Na pierwszej stronie warto umieścić „zaproszenie” do jej przeczytania i zapoznania się z ofertą.
Może to być przyciągające hasło lub ciekawa fotografia. Mając na uwadze główny przekaz broszury należy dobrać taką grafikę, która będzie doskonałym dopełnieniem tematu.
Wszystko zależy od branży i produktów, na których chcesz się skupić.
Na ostatniej stronie broszury, warto zamieścić informacje dotyczące sposobu kontaktu z firmą tj. adres, strona www, e-mail czy telefon.
Wszystkie inne informacje, które planujesz zamieścić powinny być rozplanowane na pozostałych stronach.

  • Broszury po brzegi wypełnione tekstem zazwyczaj nie są dobrze odbierane przez klientów.
  • Oprócz treści zadbaj o ciekawą oprawę graficzną.
  • Przyciągnij uwagę także błyskotliwymi hasłami.
  • Sprawdzą się one znacznie lepiej niż obszerne opisy i specyfikacje.
  • Postaraj się, by zamieszczony tekst zawierał najważniejsze informacje o Twojej ofercie, a jednocześnie by czytający natychmiast zainteresował się działalnością Twojej firmy.

Wybór czcionki wcale nie jest tak oczywisty jak mogłoby się wydawać.
Kieruj się zasadą, że zbyt wymyślna czcionka zazwyczaj jest mało czytelna.
Jeśli planujesz przyciągnąć uwagę klienta poprzez zastosowanie nietypowej czcionki najlepiej wykorzystaj ją do strony tytułowej czy nagłówków.

Jeżeli chcesz, by Twoja broszura była formalna polecamy użycie tradycyjnych czcionek np. Times New Roman, Calibri, Arial.
Ostatnia rada dotyczy stylu. Warto wybrać jeden i bezwzględnie się go trzymać. Jeśli każda ze stron, będzie maiła odmienny styl, przekaz może być niespójny i niezrozumiały.

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *

zadzwoń do nas
32 266 49 52
 

godziny pracy
pn-pt 8:30 - 18:00
sob 9:00 - 13:00