jak przygotować ulotkę

Jak zrobić projekt ulotki

Chcesz w szybki sposób stworzyć broszurę reklamową, jednak nie masz doświadczenia i narzędzi?

Możesz w prosty sposób utworzyć własny folder z szablonu pobranego z internetu. Wystarczy, że odwiedzisz stronę internetową Microsoft Office Online, pobierzesz szablon, a następnie zastąpisz cały tekst i zdjęcia własnym tekstem i fotografiami.
Jeżeli jednak zależy Ci, by stworzyć folder reklamowy samodzielnie, przeczytaj poniższe wskazówki.
Na początku zastanów się, jaki układ broszury będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni. Najczęściej są to układy z dwoma bądź trzema zakładkami.
Przemyśl rozkład materiału i wybierz jaka broszura będzie dla Ciebie najlepsza.
W menu Plik zaznacz opcję Ustawienia strony. Przejdź do zakładki Marginesy i wybierz odpowiednią wielkość. Wszystkie marginesy powinny być tej samej wielkości, jest to co najmniej 0,5 cm.
Ustaw orientację strony na poziomą – nawet jeśli planujesz by Twoja broszura była pionowa. broszury będą projektowane i drukowane w położeniu poziomym, dopiero później będziesz przystępować do robienia zakładek.
Z menu Format kliknij Kolumny i stwórz panele na swoją broszurę. Jeżeli chcesz stworzyć folder z trzema zakładkami, umieść trzy kolumny na jednej stronie i trzy kolumny na drugiej stronie.
Pomiędzy kolumnami wstaw podziały, aby każda ze stron broszury zawierała osobne informacje. Umieść kursor w pierwszej kolumnie, przejdź do menu Wstaw > Podział … > Podział kolumny.
Jeżeli Twój folder jest z trzema zakładkami, stwórz kolejny podział kolumny.
Wstaw > Podział … > Podział strony. Wybierz podział strony, by przejść na tylną część broszury.
Dodaj wybraną grafikę i tekst do każdej z kolumn.
Jeśli projekt spełnił Twoje oczekiwania zapisz projekt folderu reklamowego.
Wydrukuj swoją broszurę. Jeśli wszystko wygląda zgodnie z oczekiwaniami, wyślij plik do naszej drukarni.

Zobacz również do kogo adresować swoją ulotkę

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *