Bardzo dobrym sposobem dotarcia do potencjalnego klienta jest użycie profesjonalnej ulotki oraz wręczenie jej zainteresowanej grupie odbiorców. Nawet jeżeli nie od razu przyciągnie uwagę odbiorcy, to przynajmniej utrwali wizerunek marki, dlatego ważne jest, by Twoja ulotka prezentowała się nienagannie, przyciągała uwagę i skutecznie przekazywała informacje. Jak właściwie zaprojektować i wykonać ulotkę?
1. Grafika – wybierz najlepszej jakości zdjęcia, które przyciągną uwagę odbiorcy. Rozdzielczość używanych zdjęć wynosić powinna 300 dpi, system koloru CMYK. Dobierając zdjęcia zwróć uwagę na przekaz, zdjęcia twarzy zawsze są bardziej interesujące niż natury bądź przedmiotów.
2. Tekst – jest najważniejszą częścią ulotki, która musi zawierać minimum tekstu i maksimum treści. Tekst nie może być nudny, powinien przyciągać uwagę odbiorcy i trafiać do niego z przekazem. Stwórz hasło reklamowe, które utkwi w głowie odbiorcy. Tekst musi być bezbłędny, literówki i inne błędy nie wchodzą w grę.
3. Czcionka – odpowiednio dobrana sprawi, że projekt będzie ciekawszy, ponadto musi być też czytelny. Zwróć uwagę na wielkość fontu i jego rodzaj: na ciemnym tle zawsze używamy frontów bezszeryfowych, na jasnym może być szeryfowy.
Porządnie zaprojektowana i wydana ulotka będzie godnie reklamowała Twoją firmę.
Zobacz również Jak zrobić projekt ulotki