grupa docelowa przygotowanie ulotki

Grupa docelowa – czyli do kogo ma trafić ulotka

Skuteczna ulotka to taka, która trafi do właściwej grupy docelowej. Projektując ulotkę musisz zwrócić uwagę na detale, które przyciągną uwagę odpowiedniego odbiorcy. Charakterystyka grupy docelowej zależy od treści, którą chcemy przekazać. Możemy uwzględnić:

  • wiek, np. ulotka z produktami dla dzieci musi być kolorowa, dla osób starszych musi mieć dużą czcionkę.
  • status społeczny, np. ulotki dotyczące parku zabaw przeznaczone są dla rodzin i dzieci, ulotka o szkole, studiach podyplomowych przeznaczona jest dla młodych ludzi.
  • zamożność, np. ekskluzywna ulotka wydrukowana na ładnym papierze dotyczy SPA lub salonu urody, kolory banku, prosty projekt, czytelny – ulotka kredytu, banku.
    Dzięki właściwemu określeniu grupy docelowej oraz stworzenia projektu dostosowanego do jej potrzeb, kampania rozdawania ulotek może być naprawdę efektywna.

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *